ГОЛОВНА ПІАР ПОШТА КРАЇНИ, АБО НЕ ТАК СТАЛОСЯ, ЯК ГАДАЛОСЯ

ГОЛОВНА ПІАР ПОШТА КРАЇНИ, АБО НЕ ТАК СТАЛОСЯ, ЯК ГАДАЛОСЯ

Загрузка...

Читаю про чергові «здобутки» Укрпошти, і дивуюсь за яких повних ідіотів нас тримають.Ще й під прапором боротьби з популізмом).Давайте разом пройдемось по їх так званим проектам…

АВТОМАТИЗАЦІЯ

Після наради на минулому тижні навіть Смілянський визнав провал проекту автоматизації відділень.
Про це знає все керівництво та директори, але правду на своїй сторінці в фейсбук не напишуть ні Смілянський, ні Омелян.

Згадайте, коли обіцяли провести масштабну автоматизацію? – до кінця минулого року.
Тепер вже озвучують серпень 2018 р.

На сьогодні реально можлива кількість додаткової автоматизації становить близько 100 відділень.

Трохи хочеться сказати про причини.
Виявляється мало просто закупити обладнання.
Його необхідно підключити до мережі, провести закупівлю телекомунікаційних послуг, зареєструвати касові апарати в податковій, налаштувати роботу АРМ ВЗ….

Хто це буде робити?

ІТ- ішників насторочувались так, що на сьогодні в КМД залишилась 1 людина, яка налаштовує у відділеннях роботу АРМ ВЗ.

А пам’ятаєте, як в Головпоштамті восени декілька днів не було інтернету? Виявляється просто не було кому включити сервер після відключення світла. І це в Києві! Уявляю, що робиться в дирекціях, особливо там де нові директори.

Ще корисно згадати, як рік назад купили і впроваджували 3-и тисячі комп’ютерів.

Ця маленька історія дозволяє зрозуміти загальний «підхід» до справи нової команди…

Тоді з цими 3-а тисячами нових комп’ютерів вдалось додатково автоматизувати лише 75 відділень, всі інші компи пішли на заміну застарілої техніки. Директори намагались як найшвидше «пристроїти» нові комп’ютери, щоб не «наїзжав» Смілянський: «Хто до 1 лютого не введе комп’ютери в експлуатацію, заберу і віддам в інші дирекції!»
Я тоді зробив запит у філіали, для впровадження техніки не вистачало модемів, комутаторів, мережевих фільтрів, USB-хабів, кабелів та навіть простих євро розеток, всього на суму близько 300 тис. грн. Якби тоді ці кошти надали дирекціям, вони могли б додатково автоматизувати 230 нових робочих місць.

Написав службову записку, правда не на Смілянського, а на Сенніченко. В результаті навіть потрапив на якусь маленьку нараду до Галагана, гроші дирекціям звичайно ніхто не дав, хоча можливість така була…

Це було рік назад.
І цей цілий рік Укрпошта «готувалась» до автоматизації.
А потім, чомусь, виявляється, що немає маршрутизаторів, що для реєстрації касових апаратів в податковій необхідно підтвердити право власності або надати договір оренди приміщення, що торги на телекомунікаційні послуги відвалюються (особливо коли ти їх проводиш на 5 років), що немає кому налаштувати техніку, що навіть підключити нові принтери і то велика проблема… А скільки цієї техніки і скільки часу буде лежати на складі – велике питання.

Для нових «фахівців» це чомусь новина!

Я вже мовчу про такі речі, як технічне укріплення відділень, чи збільшення ліміту на електроенергію… Ці проблеми ще попереду.

А техніку то, яка буде тепер лежати на складі, купували в кредит, гроші потрібно повертати.

І тут, до речі, найголовніша проблема всіх проектів нової команди – їх ніхто не прораховує! Це просто піар проекти!

ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕРЕСУВНИХ ВІДДІЛЕНЬ

До кінця року планують перевести обслуговування всіх сіл Чернігівської області на пересувні відділення.
Рідкісна дурня.

Що цікаво – як це пересувне відділення буде працювати ніхто ще не знає, але що їх впровадять вже оголосили.
А хто скаже, це пересувне відділення буде автоматизоване, чи ні?

Кажуть, що начальник відділення буде в сільраді приймати платежі, а водій з листоношею розносити пенсії та посилки.

Приймати платежі вручну? Чи будуть з собою возити АРМ? В якому приміщенні? В сільраді буде окремий кабінет, який будуть відкривати два рази на тиждень на пару годин? Чи це буде в приміщенні сьогоднішнього ще діючого ВПЗ, яке поки опалюється, а в новій схемі скоріше за все залишиться зовсім без тепла. Де і о котрій годині начальник буде формувати звіти?

За яким географічним списком будете набирати людей на роботу? Адже кошти і пошту необхідно отримати в районному центрі, і туди потім привезти прийняту в селі пошту та платежі, сформувати звіт. Тобто набір кадрів буде обмежуватись цим районним центром? Інакше людина фізично не витримає.

Кажуть зараз 2-а пересувних відділення вже пробують так працювати. Хтось повідомить про економічні результати їх роботи, чи нову схему будуть впроваджувати в будь-якому випадку?
По роботі листоноші питань буде ще більше.

Посилку привезуть до самої хати? Тобто іншого тарифу крім «кур’єрської доставки» на селі не передбачається?
І взагалі, чому пілот впроваджуватимуть в Чернігівській дирекції? Найшли найдосвідченішого директора-поштовика? Чи може її попередній банківський досвід включає хоча б щось приблизно подібне? І що далі?

Тепер необхідно закупити 200-300 автомобілів для Чернігівської дирекції під ці пересувні відділення, які будуть знову купувати в кредит без жодного бізнес-плану?

ОНОВЛЕННЯ МЕРЕЖІ

Гучно заявляється про відкриття 100 нових відділень!
У вас є перелік цих відділень? Ну тоді опублікуйте!
Чи будете по ходу діла гнатися за кількістю?
В чому справа? Скажіть, що фінансовим планом на 2018 рік заплановано…. І дайте перелік.
Не можете? Слабо?
І взагалі: нових чи оновлених?

Давайте самі подивимось на фінплан 2018 року:
капітальне (нове) будівництво – 20 млн грн, капітальний ремонт – 35 млн грн.

Нове будівництво – це Львів. Будівництво сортувального центру. На сьогодні проведено торги на розчищення майданчику під будівництво (мільйон з чимось). Увага! Це все робиться без проекту. Ті папірці, які були приєднані до тендерної документації – це не проект. Навіть, якщо його розробка мала бути виконана в результаті окремої закупівлі в 2017 році. Такі проекти не робляться за 300-400 тис. грн, повірте мені.
Можу вас запевнити, що 2018 році ніхто у Львові сортувальний центр не побудує…

35 млн грн на капітальний ремонт. Тепер подивимось в Прозорро. Переважна більшість договорів на капітальні ремонти в 2017 році була укладена в листопаді та грудні. Реально виконувати їх будуть в 2018 році, за кошти 2018 року. Тому від 35 млн можна вже віднімати 8-10 млн. Залишається 25? Так це в два рази менше, ніж у рік у попередників!

Давайте ще раз звернемось до Прозорро: за 2-а місяці 2018 року по всім дирекціям проведено 1-і (ОДНІ) торги з капітального ремонту!

Будете все робити поточними ремонтами? Ви їх багато запланували? Дирекції про це знають?..)
До речі, укріплення відділень (я так розумію під автоматизацію) провели тільки Львівська та Одеська дирекції, ще пару купили грати, хтось металеві двері. Планової спрямованої роботи немає. Так і звідки їй взятись?

За відгуками дирекцій, київське «будівельне» керівництво взагалі не розуміє як і що робиться. Фахівців понабирали таких, що вже і самі починають їх звільняти. От зараз «кошторисника» звільніти збираються…

Що говорити, якщо заплановані на 2017 рік ремонти виконано на 20-25 відсотків…

Думаєте далі буде краще?

До речі, знову про попередників. В минулі роки щорічно ремонтувалось (так щоб не перебільшувати) капітальним ремонтом до 50-70 об’єктів, поточним до 200 об’єктів.У 2018 році не буде зроблено і половини цього, але видається все, як чергова перемога.

Зверну увагу ще на один момент. Думаю пройде ще якийсь місяць, і в Києві, нарешті, відкриють те саме довгоочікуване «відділення нового типу» на В.Васильківській. Коли про це будуть кричати з кожного «утюга», згадайте, що його вартість склала 3,5 млн грн! І це тільки будівельні роботи. За такі гроші будь-який поштамт можна відремонтувати, а не тільки якесь там орендоване (!) приміщення в 400 кв метрів. Тепер ще і за оренду будуть 1 млн грн в рік платити. Я вже майже бачу, як його Омелян з Смілянським будуть відкривати..) От така ціна піару!

ОРЕНДА ПРИМІЩЕНЬ

Гучна заява в серпні минулого року, про те, що тепер Укрпошта здає власні приміщення в оренду тільки через систему Прозорро-продажі.
Я вже колись писав про це в статтях «Сдается в аренду» і « «Міф про 100 мільйонів».
Дуже важко робити якісь висновки, коли ховають звіти про економічну діяльність підприємства.
Зрозуміло, що було б чим пишатись – то не ховали б.
Але все ж спробуємо.

За весь період (8 місяців) Прозорро–продажі показують 241 оголошення про торги на оренду приміщень Укрпошти. Слід зауважити, що це не 241 приміщення, багато з них виставлялись по 2,3,4 рази.
З них «завершено торги», тобто визначено переможця – 29 приміщень.
Увага, всього 29 приміщень за 8 місяців.

Нагадаю, що рік назад Укрпошта здавала в оренду 1,5 тис. приміщень. Договори закінчуються, їх потрібно переукладати. Скільки їх зараз зависло, 500-700 чи більше? Це ж офігенні втрати.
Подивіться знову фінплан на 2018 рік, в якому заплановано 80 млн грн доходу від операційної оренди активів – ЇХ НЕ БУДЕ.

Про зняття чужих приміщень для розміщення ВПЗ я також вже писав. Відсоток приміщень з орендою в 1 грн за рік також різко падає, з 61% до 55-56 (за моїм прогнозом, але падіння підтверджує й офіційна Укрпошта).
Це знову мільйони додаткових витрат.

ФІНАНСОВІ ПОСЛУГИ

Про них і писати якось незручно, після провалу темпів автоматизації.
А з новим неавтоматизованим пересувним відділенням вони в принципі неможливі!
Або одне, або інше.

Тільки зверну увагу на наступне.
В минулому році в селах закрилось понад 800 відділень банків.
Вже автоматизованих!
Вже маючих своїх клієнтів, пенсіонерів та будь-яку можливість щодо надання фінансових послуг!
Банки вирішили, що тримати їм ці відділення було не вигідно, а вони вміють рахувати свої гроші.
А Укрпошта – ні, і тупо туди преться!
Хоча в такій ситуації, треба терміново ловити момент і забирати собі пенсіонерів!
А такі проекти, як пересувні відділення, які необхідно впроваджувати дуже дозовано і ні в якому разі не тотально, просто будуть відлякувати пенсіонерів!

ОНОВЛЕННЯ АВТОТРАНСПОРТУ

Ви спитаєте, а що в цьому поганого?
Відповім – погано нічого.
Звичайно, автотранспорт потрібно оновлювати. І старий списувати (як раз те, чого не може зробити такий прогресивний, на словах, міністр).

Але уявіть. Ваш сусід, який заробляє 10-15 тис. грн на місяць закладає свою квартиру і бере в кредит нову дорогу машину. Каже що для бізнесу. Понтується на весь під’їзд, але грошей більше не заробляє. Бо нічого не рахує.
А потім бере ще один кредит на покупку нового комп’ютера. І ще один, щоб зробити ремонт.
Наступний, щоб сім’ю прогодувати (а в першу чергу себе самого). Уявили?

ВИ ЗМОЖЕТЕ НАЗВАТИ ЙОГО МУДРИМ?

Маленький висновок.

«Ми відкриємо в 2018 році 100 нових відділень…
Ми впровадимо 100 нових ІТ проектів…
Ми придбаємо 1 000 нових автомобілів….»

Поки не буде прозорої фінансової звітності про діяльність Укрпошти, і поки всі заплановані заходи не будуть розраховуватись на їх економічну окупність – до того часу всі дії нової команди та особисто Смілянського лише піар та популізм.

Фото Миши Янчука.

Миша Янчук


Шановним патріотам і тим, хто бажає підтримати Україну і знати набагато більше ?!!!!

Підтримай українский проект –лайк на сторінку, ставай одним з нас, ставай поруч з нами!!! Слава Україні!

Приєднуйтесь до обговорення новин у Фейсбуці:  Група УКРАЇНЦІ – ЄДНАЙМОСЯ! Фейсбук. Підтримай Україну! Тисни лайк та поширюй!

Приєднуйтесь до обговорення новин у Фейсбуці: POLITINFO