Одеський припортовий знову потрапив у скандал. Вже під час військового положення

Одеський припортовий знову потрапив у скандал. Вже під час військового положення

Загрузка...

В якому зараз становищі країна – пояснення зайві. Достатньо того, що відомі журналісти публічно звертаються з проханням до мерів міст про посильну допомогу на Харківський напрямок, де зараз пекло. Але пекло не лише там, скрізь потрібні гроші і засоби для утримання від сповзання вглиб лінії зіткнення. 

І одночасно з тим… ну це тепер буденність така, вже нікого не здивуєш черговою історією про ох@євших людей, які гребуть як в останній день, під гаслом «після нас хоч потоп». 

Малий та середній бізнес потерпає від нестачі ресурсів та кадрів. Але і більш великі підприємства, які ще залишились на підконтрольних територіях і продовжують працювати, теж мають проблеми. І найтупіше і наймерзотніше те, що ці проблеми створюють представники державних органів.

Не всім відоме «молоде керівництво» підприємства Одеський Припортовий завод «ОПЗ»,  воно звісно відоме лише тим, хто в темі, бо пересічні громадяни вигрібають свої негаразди, як правило, самотужки і поняття не мають чим там зайняті дяді в дорогих костюмах і на люксових авто. 

Так ось, широко відоме у вузьких колах, вищезгадане керівництво ОПЗ на трасі М-28 самовільно встановило шлагбаум, перекривши дорогу до державних портовських причалів портовим операторам!

Приводи знаходять різні: від можливого пошкодження відрізка 500 метрів дороги, що на балансі ОПЗ, до небезпеки проїзду цим самим відрізком у звʼязку з війною. То сплатіть за кожну тону перевезення цим відрізком дороги, то рахунок виставити не можуть. Суть одна – блокування великого підприємства олійної отраслі, і це блокування завдає величезних збитків підприємству, та Одеському регіону у вигляді зменшення податків. 

Звісно, що завдані збитки портовим операторам керівництво ОПЗ  в судовому порядку сплатить з рахунку підприємства. Так було і раніше. 

І от навіть шкода, що кожний державний діяч не сидить в кріслі зі шкіри попередника.  Щоб хоч якийсь холодок по спині. 

А очолюють весь цей бордель на Одеському припортовому заводі особисто голова правління ОПЗ Юрій Ковальський, член правління та поцінувач ОПЗЖ Ігор Богатирьов, адміністративний директор та екс прокурор Херсонщини Константин Шабуняєв. Така компанія, навіть Кобзон би плакав.

Через їх особисті рішення та злочинні накази  автівки компанії Олсідз не пропускають завантажувати корабель олією на причал, який належить державі в особі АМПУ.

І вже не розбереш, з якого боку окопалась рснЯ – там де мінометні обстріли, чи тут в тилових теплих кабінетах?

Блдські ці питання зай@бують (с)

Автор Мирослава Беккер – https://www.facebook.com/share/p/a5boU6M6iGZNJWQZ/

Шановним патріотам і тим, хто бажає підтримати Україну і знати набагато більше ?!!!!

Приєднуйтесь до обговорення новин у Фейсбуці:  Група УКРАЇНЦІ – ЄДНАЙМОСЯ! Фейсбук. Підтримай Україну! Тисни лайк та поширюй!

Підтримай українский проект –лайк на сторінку, ставай одним з нас, ставай поруч з нами!!! Слава Україні!

Приєднуйтесь до обговорення новин у Фейсбуці: POLITINFO