“Нова Пошта” займається шахрайством?
Сьогодні в 7 відділенні “Нова Пошта” м.Чернівці по вул. Кордуби стався неприємний інциндент. Вчора прийшов отримати посилку яку замовила дочка. Посилка складалась з двох одиниць. Менеджер Саламандик Ольга повідомила що одна частина посилки буде на слідуючий день, чи хочу я отримати одну частину яка вже є.
Зрозуміло, що згодився забрати хоча б те, що було. Забрав один пакунок, розписався в накладній і пішов. Сьогодні коли прийшов забирити другу частину посилки, мені той же менеджер повідомив, що вчора я забрав все і про це свідчить мій підпис на накладній. Юридично я немаю що відповісти.
Звернувся до керівника даного відділення, він сказав що буде проведена ревізія і мені зателефонують. Телефонного дзвінка ні від мененжера ні від керівника я так і не дочекався. Зателефонував самий.
Керівник сказав, що нічого не знайдено, значить ви забрали все.
Пишу я це для того щоб інші клієнти знали як їх можуть обманути. Я сам власник і розумію на скільки такі випадки шкодять репутації фірмі. Можливо сама фірма відреагую(написав на електронку їм).
Дуже не приємно коли з тебе роблять дурня на рівному місці. Надіюсь це хоча б допоможе тим людям, які прочитають мою розповідь.
Джерело : Сергій Гринюк у своєму ФБ.
Коментарі до допису :
Довелось дітям нові куртки на заміну дарувати.