Ігор Ткачук: Успіх Укрпошти – клієнт завжди правий!

Ігор Ткачук: Успіх Укрпошти – клієнт завжди правий!

Загрузка...

Незважаючи на політичну та економічну ситуацію в країні, представники ринку поштової логістики в Україні розробляють нові стратегії і підходи до надання послуг та форм роботи з клієнтами.

 

«Основним завданням для Укрпошти є впровадження низки реформ, що дозволить вийти на підвищений рівень якості обслуговування клієнтів», – розповідає в.о. генерального директора Укрпошти Ігор Ткачук.

 

«Сьогодні запущені механізми щодо оптимізації роботи підприємства, створена нова структура, відпрацьовуються проекти з оптимізації логістичних процесів. Один з таких проектів уже дозволив Укрпошті заощадити 45 млн грн щорічно, – сказав Ігор Ткачук. – Оновлюються магістральні плани. Завдяки розробленій новій схемі руху транспорту підприємство зможе економити додатково 140 тис. грн щомісяця, зменшився строк доставки пошти та періодичних друкованих видань між обласними центрами на одну добу».

 

Продовжує в Україні розвиватися й ринок e-commerce. Особливу увагу за таких умов привертає сегмент міжнародних перевезень. Його зростанню, в першу чергу, сприяють покупки українців в іноземних інтернет-магазинах, таких як eBay, Amazon та інших. Інтерес українців до доставки товарів з-за кордону стимулює поштових операторів приділяти особливу увагу цьому сегменту та вдосконалювати співпрацю з поштовими адміністраціями світу.

 

Зокрема, завдяки розширенню співпраці між Укрпоштою та Поштою Китаю, українці зможуть отримувати товари, замовлені через китайські інтернет-магазини, швидше – впродовж 7-10 днів з моменту замовлення. Е-пакети – посилки з товарами електронної комерції (до 2 кг), придбаними на китайських торгових майданчиках «AliExpress», «Taobao», «Tmall» та китайського підрозділу «eBay», доставлятимуться у найкоротші строки на підставі укладеного договору між Укрпоштою та підрозділом послуг експрес та логістики групи компаній Пошта Китаю. Основою пришвидшеної доставки е-пакетів є їх відправлення не загальним, а окремим потоком.

 

Крім того, вже зовсім скоро Укрпошта запропонує своїм клієнтам новий сервіс – Прискорену пошту, яка дозволить суттєво скоротити строки доставки. Підприємство також робить особливий акцент на впровадженні нових технологій, які дозволять працювати швидше, якісніше й економніше.

 

За словами Ігоря Ткачука, Укрпошта прагне орієнтуватися на потреби клієнта. «Це – основна запорука успіху. Укрпошта спрямовуватиме максимум зусиль на підвищення якості, що дозволить відкрити нові можливості для споживачів», – зауважив очільник Укрпошти.

Джерело: http://ukrposhta.ua/igor-tkachuk-uspix-ukrposhti-v-oriyentaci%d1%97-na-kliyenta