Нова якість управління чи старий спосіб доведення до банкрутства Укрпошти

Нова якість управління чи старий спосіб доведення до банкрутства Укрпошти

Загрузка...

Ігор Смілянський говорить про необхідність оптимізації відділень Укрпошта, аргументуючи їх збитковістю. Але що це за збитковість і як вона формується потрібно вочевидь розбиратися. 

Цими днями мені довелось скористатися послугами пошти з відправки звичайних листів … таких собі стандартних, олдскульних, з марочками … Але самих марочок на кількох відділеннях в Житомирській і Київській областях не виявилося … взагалі… Немає їх там уже місяцями, незважаючи на те, що люди запитують й готові купувати й оплачувати послуги пересилання!

На відділенні, де я їх врешті-решт, знайшов марок було 10 штук – 5 я забрав …

Це така нова якість управління чи старий спосіб доведення до банкрутства?

Джерело


Шановним патріотам і тим, хто бажає підтримати Україну і знати набагато більше ?!!!!

Підтримай українский проект –лайк на сторінку, ставай одним з нас, ставай поруч з нами!!! Слава Україні!

Приєднуйтесь до обговорення новин у Фейсбуці:  Група УКРАЇНЦІ – ЄДНАЙМОСЯ! Фейсбук. Підтримай Україну! Тисни лайк та поширюй!

Приєднуйтесь до обговорення новин у Фейсбуці: POLITINFO