Нова якість управління чи старий спосіб доведення до банкрутства Укрпошти
Ігор Смілянський говорить про необхідність оптимізації відділень Укрпошта, аргументуючи їх збитковістю. Але що це за збитковість і як вона формується потрібно вочевидь розбиратися.
Цими днями мені довелось скористатися послугами пошти з відправки звичайних листів … таких собі стандартних, олдскульних, з марочками … Але самих марочок на кількох відділеннях в Житомирській і Київській областях не виявилося … взагалі… Немає їх там уже місяцями, незважаючи на те, що люди запитують й готові купувати й оплачувати послуги пересилання!
На відділенні, де я їх врешті-решт, знайшов марок було 10 штук – 5 я забрав …
Це така нова якість управління чи старий спосіб доведення до банкрутства?
Шановним патріотам і тим, хто бажає підтримати Україну і знати набагато більше ?!!!!
Підтримай українский проект –лайк на сторінку, ставай одним з нас, ставай поруч з нами!!! Слава Україні!
Приєднуйтесь до обговорення новин у Фейсбуці: Група УКРАЇНЦІ – ЄДНАЙМОСЯ! Фейсбук. Підтримай Україну! Тисни лайк та поширюй!
Приєднуйтесь до обговорення новин у Фейсбуці: POLITINFO