ВІдкритий ЛИСТ до УРЯДУ від підприємців міста Києва! Бізнес зруйновано вщент! Соціального...

ВІдкритий ЛИСТ до УРЯДУ від підприємців міста Києва! Бізнес зруйновано вщент! Соціального пального НЕМАЄ!

Загрузка...

Про проблематику ринку скрапленого газу

Асоціація «ПЕРША КИЇВСЬКА АСОЦІАЦІЯ СКРАПЛЕНОГО ГАЗУ» створена з метою захисту прав, інтересів суб’єктів господарювання, які працюють на ринку скрапленого газу в м. Києві і через мережу власних автогазозаправних пунктів (далі – АГЗП) здійснюють продаж скрапленого газу, що є соціальним пальним, пересічним автомобілістам м. Києва, таксистам, спеціалізованим підприємствам.

Асоціація хоче звернути Вашу увагу на наступну проблематику функціонування ринку скрапленого газу в м. Києві:

Державний департамент благоустрою м. Києва проводить незаконні демонтажі АГЗП, при цьому позбавляє суб’єкта господарювання права на судовий захист своїх прав.

 

В дійсності КП «КИЇВБЛАГОУСТРІЙ» та підпорядковані йому районній підприємства не дотримуються встановленого порядку проведення демонтажних робіт та виявлення винних осіб у порушенні благоустрою в м. Києві. Демонтаж обладнання проводиться з застосуванням невідомих людей спортивної статури з масками на обличчях, вдягнутих в зелену камуфляжну форму, які представляються інспекторами Державного департаменту благоустрою м. Києва.

Після проведення демонтажних робіт підприємці вимушені сплачувати рахунки за транспортування, демонтаж, зберігання обладнання, окремо сплачувати рахунки за викачку, зберігання, повернення скрапленого газу його власникам, невідомим приватним компаніям, яких визначила київська влада, що на нашу думку є корупційною складовою, оскільки платежи за зазначені дії сягають сотен тисяч гривень. При цьому, ким і яким чином визначаються тарифи на транспортування, викачку скрапленого газу, демонтажні роботи та зберігання демонтованого майна.

Зазначу, що члени Асоціації спеціалізуються на продажу скрапленого газу, внаслідок чого дуже добре обізнані в існуючих тарифах на транспортування скрапленого газу, закачку/викачку скрапленого газу в посудину, проведення монтажних робіт АЗГП, тому наданні рахунки викликають обурення з приводу необґрунтовано високих тарифів за нав’язані послуги. Повторюємося – oдержувачем грошових коштів за вказані роботи є приватні компанії, тому виникає питання чи проводився тендер на вказані послуги, за якими критеріями Державний департамент благоустрій м. Києва доручив приватним компаніям проводити демонтажні роботи.

Правоохоронні органи м. Києва.

З метою придання законності здійснення перевірки діяльності мереж АГЗП правоохоронці м. Києва використовують безпідставні звернення громадянських організацій, які зареєстровані за адресами масової реєстрації, телефоні номери яких не працюють.

Не відкриваючи кримінальне провадження, прикриваючись зверненням, обмежуючись численними письмовими запитами які своїм змістом не відповідають Закону України «Про Національну Поліцію», Кримінально-процесуальному кодексу України, вимагають від підприємців терміново надавати на їх адресу належним чином завірені копії виключно всіх господарсько- фінансових документів в т.ч. статутних документів підприємства.

 

Вищезазначені неправомірні дії посадових осіб Департаменту Благоустрою в м. Києві та правоохоронних органів обумовлені відсутністю сучасного, діючого місцевого законодавства, яке вирішує питання розміщення АГЗП в м. Києві.

 

Відповідно до п. 5 преамбули «Правил благоустрою м. Києва», Виконавчому комітету Київської міської ради (Київської міської адміністрації) відповідно до вимог чинного законодавства та Правил благоустрою м. Києва розробити та затвердити в установленому порядку Схеми розміщення малих архітектурних форм, зовнішньої реклами виличного освітлення, архітектурно-декоративного підсвічування об’єктів благоустрою, садово-паркового оформлення території, а також інших елементів благоустрою у м. Києві.

Контроль за виконання цього рішення покладено на постійні комісії Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку, з питань житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу та з питань екологічної політики.

З дня прийняття Київської міської ради рішення минуло повних 7 років, але не зважаючи на покладену на постійні депутатські комісії відповідальність за виконанням свого ж рішення в м. Києві відсутня схема розміщення малих архітектурних форм, зовнішньої реклами виличного освітлення, архітектурно-декоративного підсвічування об’єктів благоустрою, садово-паркового оформлення території, а також інших елементів благоустрою у м. Києві. 

 

Відсутність законних підстав для укладення договору земельної ділянки. Відповідно до розділу І Загальних Положень «Правил благоустрою м. Києва» в якому наведені терміни які вживаються в наступному значені. Так користувачем земельної ділянки визнається юридична або фізична особа, яка має належним чином оформлений та зареєстрований документ, що посвідчує право користування земельною ділянкою із визначеним цільовим призначенням. Відповідно до Наказу Державного комітету України із земельних ресурсів від 23.07.2010 № 548 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 01.11.2010 р. за № 1011/18306 «Про затвердження Класифікації видів цільового призначення земель» визначається класифікація видів цільового призначення земель в Україні. Проте, у змісті Наказу відсутнє цільове призначення для обслуговування АГПЗ або тимчасової споруди.

 

При відсутності цільового призначення для обслуговування АГПЗ або тимчасової споруди у розумінні Наказу Державного комітету України із земельних ресурсів від 23.07.2010 № 548 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 01.11.2010 р. за № 1011/18306 «Про затвердження Класифікації видів цільового призначення земель» не можливо виконати вимогу п. 15.3.26. «Правил благоустрою м. Києва» щодо договору оренди земельної ділянки в розумінні розділу І Загальних Положень «Правил благоустрою м. Києва».

Висновок. Станом на сьогодні Асоціація «ПЕРША КИЇВСЬКА АСОЦІАЦІЯ СКРАПЛЕНОГО ГАЗУ» констатує, що «вирішення штучної» та за «рекламованої проблеми» київських операторів скрапленого газу знаходиться в виключно компетенції депутатів Київської міської ради. Київ не має комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торгівельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві.

Просимо розібратися в ситуації і відновити зруйнований бізнес прийняттям відповідних НАКАЗІВ та Постанов, які є в компетенції Уряду України, якщо Київська влада не взмозі вирішити питання.

 

Дякуємо.

З Повагою,

 

Асоціація «ПЕРША КИЇВСЬКА АСОЦІАЦІЯ СКРАПЛЕНОГО ГАЗУ» 04201, м. Київ, вул. Бережанська, 12 б, оф. 11 тел: (044) 585- 81-88 e-mail: [email protected] www.kievlpg.kiev.ua

 

Сьогодні, з цього приводу, 06.10.2016 о 14:30 у Верховній Раді, відбувся бріфінг Голови Асоціації «ПЕРША КИЇВСЬКА АСОЦІАЦІЯ СКРАПЛЕНОГО ГАЗУ» Приступова Александра та Народного Депутата України Линько Дмитра Володимировича.

Відео https://m.youtube.com/watch?v=zJAOSXjbtEU

 

 

 

На фото ліворуч Приступов Александр, праворуч Линько Дмитро Володимирович.

image (1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підписуйтесь на нашу сторінку, POLITINFO, у Фейсбуці. Ризикуй знати набагато більше.

Шановним патріотам і тим, хто бажає підтримати Україну і знати набагато більше ?!!!!

Підтримай українский проект –лайк на сторінку, ставай одним з нас, ставай поруч з нами!!! Слава Україні!

Приєднуйтесь до обговорення новин у Фейсбуці:  Група УКРАЇНЦІ – ЄДНАЙМОСЯ! Фейсбук. Підтримай Україну! Тисни лайк та поширюй!

Приєднуйтесь до обговорення новин у Фейсбуці: POLITINFO  https://www.facebook.com/politinfo.com.ua Підтримай Україну! Тисни лайк та поширюй!